پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227004
ترامپ مي تواند رئيس جمهور ايران و ظريف را به خطر اندازد
تاریخ انتشار : 1395/08/22 09:33:20
نمایش : 918
سايت يک شبکه خبري آمريکايي مدعي شد با روي کار آمدن دونالد ترامپ در آمريکا و تغيير رويکرد اين کشور به توافق هسته‌اي، طرفداران برجام نگران وضعيت حسن روحاني و وزير خارجه‌اش هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شبکه خبري بلومبرگ در تحليلي از وضعيت توافق هسته‌اي ايران و 1+5 پس از روي کار آمدن دونالد ترامپ در آمريکا و پس از اشاره به رويکردهاي احتمالي وي نسبت به برجام نوشت: «حاميان توافق هسته‌اي ايران نگران شده‌اند که چنين رويکردي (رويکرد ترامپ) مي‌تواند رئيس‌جمهور ايران و وزير خارجه‌اش را به خطر اندازد که حامي توافقي هستند که در دروان حاکميت ايران براي آن مذاکره کردند. بدون تلاش‌هاي فوق‌العاده‌اي نظير تلاش‌هاي اوباما، ايران وسوسه مي‌شود که کلا از توافق خارج شود.»

بلومبرگ در انتهاي گزارش خود که به قلم «الي ليک» به رشته تحرير درآمده نوشته است: «دونالد ترامپ به عنوان رئيس‌جمهور به احتمال زياد اين فرضيه را تست خواهد کرد. اما اين سوال ارزش پرسيدن دارد که اگر ايراني ها به‌خاطر فشارهاي رئيس‌جمهور آمريکا از توافق خارج شوند، چه کسي بايد مورد سرزنش قرار گيرد؟

دونالد ترامپ که برجام را بدترين توافق تاريخ آمريکا مي‌داند، در انتخابات روز 18 آبان به عنوان رئيس‌جمهور آينده ايالات متحده برگزيده شد.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html